4 Dagar Kvar!

Känns stört att om 4 dagar åker jag...
 
Jag sa hejdå till Danne i går och det var hemskt att veta att dte var sista gången jag ser han på ett tag nu :(
Danne och jag har varit så nära vänner att det känns som vi är syskon i 7 år nu och det har alltid varit enkelt att bara komma till han och han har alltid dörren öppen för mig. 
Nu kommer det inte vara så enkelt och det känns super tråkigt :/
 
Guh vad jag kommer sakna alla! 
 
 
Jag har i alla fall fått reda på lite om min värdfamilj:
ett par med två döttrar och en katt med en stor park som granne, tar 30 min med tunnelbana till min skola och dem bor ca. 10 min från stationen 
 
spännande ska det bli! Svårt kommer det vara, men jag ska käpa så det är värt det! 
 
Lite bilder på danne och mig genom åren :)
 
 
Kommer sakna dig lillebror! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0