Går dagen!

Går dagen gick hur bra som hälst, När jag väl var framme

Dagen började med att jag gick och funderade på vart jag fick centrum ifrån (att dagiset låg där) Jag kom inte på det så jag ringde den och frågade.
Det låg då alltså i margaretelund
Så jag förklarar att jag missuppfattat och att jag kommer bli lite sent.

Stressad som jag var ställer jag mig på busshålplatsen och väntar på bussen
kom den i tid?
NEJ
Efter typ 10 minuter försenad så kommer den och jag hoppar på och hoppas att de ska gå snabbt

Men väl inne i margaretelund så säger busschafören att han har åkt fel och måste åka bakvänt varv.
Aja tänkte jag men då åker han snabbare för att hinna rätt

Kunde jag ha mer fel.
I margaretelundcentrum stannar han och står still i flera minuter,

Snacka om irriterad jag var

Men jag kom fram och då var de bara att le och börja dagen som fröken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0