Jedward not so innocent

För det första vill jag be alla galna Jedward fans där ute att sätta på sin humor innan dem läser detta och ta det med en nypa salt.

Jag har en väldigt konstig humor,
Jag får ofta vad som helst att handla om sex och sen skrattar jag åt det .
Ungefär som Jedwards lyrics:
Lipstick+"she's got a lipstick on, here I come, da da dum"=Sex
Celebrity+"Celeb, Celebrity, get down with a celebirty"=Sex
Pop Rocket+"Jump on my pop rocket it's about to blow"=Sex

Sen igår så firade killarna att dem hade nått 300'000 följare på twitter med att ladda upp en video.
Det gjorde inte saken bättre att i video så dansade dem till just Pop Rocket.....I deras spidokalsonger

Helt ärligt vet jag inte om jag tror på deras hela "we are celibated, the girls can look but not tuch" Kom igen är det någon ny trend bland unga kända att säga att man är oskuld?
Det är modeller, snygga och popstjärnor och det är framför allt tonårs killar, oskulder? Don't think so.

Anyways there you have it folks :p

För er som inte har sätt videon så kan ni se den Här
Ni ser då John i svarta Spidos, och Edward i spidos och en röd Kavaj
Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0