Send a Pray to London

Helt ärligt har jag ingen aning om hur detta började då jag inte tittar på nyheterna just för att jag inte vill se allt våld i världen. Men på nått sätt stötte jag på detta på Twitter.com.
Det enda jag kan säga är att, jag älskar london jag längtar grymt mycket efter att flytta dit, men just nu är jag jävligt glad att jag inte är där.

Det är uppror i flera små städer runt om London och detta är bara ett få tal av de bilder som finns.










Jag hoppas verkligen att det är över snart!
Hela världen tänker på er! <3

Kommentarer
Postat av: Zai

Shit hade ingen aning om det, var på Heathrow flygplats för bara typ två veckor sedan.



Hoppas att det ordnar upp sig snart!



2011-08-19 @ 00:36:10
URL: http://austur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0