School time

Just nu sitter jag i skolan och jag har faktiskt pluggat massor.

Jag vet ju att hela påsklovet kommer gå till att plugga rester. Not Cool.
Men jag överlever för jag vill ju inte gå om.

vi har ju nu haft sex veckors praktik så denna vecka håller vi på med uppgifter om detta.
Jag sitter just nu och skriver om montering av kompaktarkiv och sånna saker till Praktisk marknadsföring A.

Det värsta sen bara är att jag ska översätta det till engelska som engelska uppgift.
Jag kan ersänna att jag är himmla bra på alldaglig engelska, men när det kommer till att veta vad kompaktarkiv är och sånna saker då det det som kinesiska för mig.

så finns det nån najjs prick där ute som äger på engelska hör då av dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0