Party lika a rockstar

Igår var as najjs, Vi dansade vi drack och va härligt det kändes att killar la märke till mig både på bra sätt och mindre bra sätt.

En kille lutade sig mot mig i baren och sa att jag verkade utanför.
Och de förstår jag då alla stod och dansade iväntan på shots men att jag tyckte det var för trångt att göra det.

Sen när vi dansade ute på golvet så var det en kille som kollade på mig hela tiden och försökte dansa närmare, men jag orkade inte med han så jag dansade ifrån han varje gång han kom nära.

En schysst kväll blev de i alla fall, men jag känner att jag behöver ta en lång dusch nu för att få bort kvällens lukter.
De hemska är att bortsätt från att ha vaknat vid tio och kollat på F1 så har jag sovit till nu :o inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0