Next stop London

Jag har suttit hemma med feber och dricker te.

Jag har letat london resor.
Jag och Josefine som båda blir 18 nästa år planerar att åk till London och ha kul.
Eftersom att vi båda måste jobba en sommaren för att ha råd så kollade jag prisern på höstlovet.

Detta höstlov visst, men nästa år borde väl priset vara ungefär lika.

Iaf.
fick jag fram detta

Brittish airways
Stockholm arlanda - Heathrow airport
1november-5november
4'720 kr
dvs. 2'360 per person tur och retur.

Då bo vi på ett hostel, gemensam toa och dusch. Frukost ingår.

men jagg tänkte att de var bäst så för då kan man lägga pengarna på shopping och annat skojj ist :)

Nu måste jag bara prata med josefine också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0