Varför lyckas jag med allt det dåliga för?

Ni vet en sån där sak man ställer i badrummet och som sprutar ut lukt ibland?

Sån har mamma och kenneth i badrummet på en hylla över toaletten.
Nu ikväll när jag skulle på toa så skulle jag stänga av den, för dem har en kaffe doft som luktar bränt som jag mår illa av.
så jag tog ner den, men hitta inte av knappen, den har dock en stor knapp på framsidan som jag tröck på, men de var ju klart den som manuelt sprutade ut den där äckliga doften då, rakt i annsiktet på mig.
Med ena handen för näsan så ska jag ställa upp den på hyllan igen

Jo vad händer då?

Jag får upp den men råkar putta ner den igen på mitt huvud, ner på min axel och BANG ner i badkaret,
Med smärta i axeln och skrattanfall så jag gråter så hör man hur kenneth och mamma pratar frågande i sovrummet, då de nyss gått och laggt sig,

In kommer jag, skrattande, med tårar i ögonen och håller om min axel.

Snacka om blåmärke jag kommer få!!

Menmen, jag har ett Doris och Nemi plåster på nu så de blir bra igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0