Vad vore livet utan drömmar!

Jag har tjatat mycket på mamma nu att jag ska ju bygga mitt egna hus i england, men jag kom aldrig ihåg vad staden hette där jag ville bo, men nu vet jag vad de heter och de heter Colchester.
Liten stad, nära london och nära havet! Perfekt eller vad säger ni :D

Hittade en bild på staden och visade vart mitt hus kan stå :)


Visst ser de mysigt ut :)

Sen gjorde jag en suuuuper über fin bild på hur (ungefär xD) mitt hus ska se ut :)


De ska vara baby blått, byggas helt som en kvadrat, ena sidan ska ha en super stor balkong med stora vita pelare som håller upp den och sen ett högt spettsigt tak så man får en mysig vind :)

Sen har jag lovat mamma att jag ska ha en gärst stuga med så de får jag fixa :)
Och sen måste jag ju ha ett garage till mina bilar och Mc-Bikes

Så vad tycks?

Nu behöver jag bara bli billionär, men de fixar vi hur lätt som helst!


Kommentarer
Postat av: Me...

Bygg ut kvadraten vetja :P... Annars låter planerna gryma!!! :) och perfekt läge ju ;)

2010-06-24 @ 20:48:23
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0