Snacka om beslutsångest!

Jahap nu sitter man hemma i Berga igen och har absolut ingenting att göra (då menar jag roliga saker, för saker jag har press på att göra finns ju alltid, men de är tråkigt)

Jag kom hem mitt på dagen idag efter en lång helg hos mamma.

Men de började ju faktiskt med bara en natt....

Först skulle jag vara hos henne mellan torsdag och fredag, men jag fick tråkigt.
Så de blev onsdag till torsdag, men de kändes så kort
Så de blev onsdag till fredag, men de skulle regna på fredagen
Så de blev onsdag till lördag, men då är de bröllop och fullt i stan
Så de blev onsdag till söndag, men då går de ont om kolektivtrafik
Så de blev onsdag till måndag!

Och nu är jag i Berga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0