MTV Movie Awards!

Jag missade movie awards på tv så har suttit och tittat på de nu så tänkte dela med mig av vilka som vann vad och vad jag tycker :)

Best Female Preformer
Kristen Stewart ( Twilight: New moon)


Detta fattar inte jag, förlåt, men kristen är en dålig skådespelare och hon vann över Sandra bullock och Amanda Seyfried och det kan fan i mej inte vara röstat på vem som är bäst skådespelare.


Best breakout star
Anna Kendrick (up in the air)


Jag har inte sätt filmen up in the air med kendrick så jag kan inte säga så mycket. Men Quinton Aaron (blindeside) var en av de nominerade och han var så himmla cool och duktig att han fick mig att gråta flera gånger i filmen blindside så ville se han gå upp på scen och ta emot priset.

Scared as shit preformance
Amanda Seyfried (jennifersbody)

Jag älskar Amanda hon är så vacker och en helt otrolig skådespelare!

Best Kiss
Robert Pattinsson och kristen stewart ( Twilight: New moon)


Som sagt så tycker jag ingen av dem är bra skådespelare och kyssen tycker jag verkar stel och konstig, så av de nominerade så tycker jag att den bästa och tvättäckta, sensuella kyssen var från Avatar med Sam worthington och zoe saldana.

This Generation Award
Sandra Bullock!


Jag älskar enna kvinna hon är så himmla talangfull och vacker!
När de visade ett film klipp på några av hennes mästervärk så lät jag tårarna falla hon är så himmla bra om de är någon som förtjänade detta pris så är de Bullock !



Best W.T.F Moment
Ken Jeong (The Hangover)


Denna snubbe är helt insane! Han var verkligen den som passade bäst under denna kategori.


Best Villian
Tom Felton (Harry Potter and the half-blood prince)


Felton är riktigt bra för sin ålder, men dock så tycker jag att Stephen Lang från Avatar var den som skulle vunnit för är de någon skurk innom filmvärden som fick mig att bli nervös hemma i soffan så var de han!

Biggest Badass Star
Rain (ninja assassin)
 
Jag måste vara ärlig och säga att jag aldrig hört talasom denna snubbe och de säger ganska mycket om vad jag tycker om att han vann. Det fanns tre andra som var nominerade som jag tycker skulle vunnit. Sam wothington(Clash of the titans) Det enda jag har att säga om han är att han är the next big thing. Angelina Jolie(salt) hon har alltid varit fantastisk och är lika bra på att spela sårad som en riktigt badass spion. sist men inte minst Channing Tatum (G.I Joe) Vilken tjej gillar inte honom? han slåss och räddar liv men ser ut som en modell, wow säger jag bara.


Best Male Preforment
Robert Pattinson (Twilight: New Moon)


Fortfarande HAn ÄR INGEN BRA SKÅDESPELARE! Den som skulle vunnit här är Channing tatum för hans underbara insatts i filmen Dear John. Han är så himmla duktig, jag var rörd genom hela filmen, han får de att bli en hel helt i det stora vackra i filmen! (Robert Pattinson fick även här pris för Global Superstar)

Best comedic preformence
Zach Galifianakis (The Hangover)


Jag kan inte göra annat än att hålla med, Zach är en kille som får de att se så enkelt ut att vara rolig!
Han är helt otroligt rolig i The hangover, så har du inte sätt den, se till och gör de!



Best Movie
Twilight saga: New moon


Jag tycker denna film är för förutsägbar så jag gillar de inte, filmen jag tycker ska vinna är Avatar då de aldrig gjorts förut så jag säger bara fan va synd James Cameron!


Kommentarer
Postat av: Silastine

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-07-07 @ 12:21:10
URL: http://silastine.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0