Microsoft Office 2010

Just nu känner jag mig som en liten affärs kvinna.
Sitter med uppsatt hår, glasögon och har mailat min chef och sitter nu med nya outlook uppe och försöker planera in hela sommaren.
Det ser svårt ut att träffa vänner, men de ska jag fan lyckas med att göra ändå!!

Men bara så alla vet så åker jag bort till både England och Frankrike i sommar och de kan även hända att jag åker iväg med mormor o morfar en vecka och sen jobbar jag varje tisdag och förhoppningsvis får jag extra jobb där med, sen jobbar jag en vecka me pappa också som jag inte vet när den är ännu.

Men som sagt mina vänner har jag alltid tid för oavsätt hur upptagen jag är!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0