Krasch Kaboom!!!

Jag har stort fucking virus på min dator, det går inte ens att få igång den. Så får ni nå konstigt mail från mig ÖPPNA DET INTE!!

Hela datan har kraschat igen, jag gör allt med min ilska för att få den att funka igen, så håll tummarna, annars blir de ingen uppdatering på länge.

Sitter nu skolan och ska få en bok så ja kan göra hemtenta, sen ska jag till mamma och fixa lite saker, bla köpa present till min vän Golbarg :)

Men vi hörs i morgon hoppas jag,
måste få i gång datan, annars bir de ingen tattoo för mig, för då måste jag köpa ny dator istället :(

Kommentarer
Postat av: Tomaskamilla

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-01-31 @ 13:40:59
URL: http://tomaskamilla.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0