Fy fan va less jag blir!

Det är himmla synd att det är saker som bara försvinner här hemma.
*Poff* Borta.
Ingen vet vart de var eller vart de tagit vägen.

Som idag.

Jag har en stor nalle som alltid ligger i min säng.
Jag brukar sova bäst om jag kramar någon eller något så därför har jag den nallen.
Men i natt fanns han inte där!
Så nu, nys gick jag runt och tittade om han ramlat på golvet, bakom sängen eller någon annan stans, (då en liten flicka brukar springa runt med den. Men icke sa nicke, jag hittar den ingenstans i lägenheten!
Något irriterande? Ja!!

Jag kan ju säga att de inte är första gången som något försvinner, kläder gillar tydligen att trolla bort sig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0