Broken dreams!

Jag krossade nyss mina egna drömmar,
Jag tittade runt på nätet för att se om de är dyrt i australien, för jag ska bara åka dit, jag skulle kunna bo där :)
Sommar stuga kanske :p

Anyway.
Jag upptäckte att en del saker är dyrt och andra inte så de är ungeför som i Sverige,
Så jag fortsatte titta och räknade ut på forex att jag skulle behöva 800 australienska Dollar och då måste jag spara ihop 5 691,20 kr för att kunna växla in det.

Slutligen tittade jag på flyg biljetter och jag tänkte att jag skulle åka om ett år altså nästa sommar men det var skit dyrt så jag valde min födelsedag och ja vad ska jag säga, jag tycker de är svårt att spara 5 tusen för att överleva början där, men flygbiljetten fick mig att gapa.

18 778 kr

Det är insane!

Vart ska jag få 24 469 kr ifrån?

JA de är iaf vad jag kallar krossad dröm! </3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0