"Lebb Flata eller Lesbisk"

haha ja det var frågan som kröp fram ur tove på plattan i går.
För översättning så ville hon veta vilken läggning jag hade (inte från ingenstans, vi pratade om min ex-flickvän )
det var lite skojjsigt och det kommer vara ett minne för livet ;)

igår kändes det som första gången som jag har fått gå ut, dricka och ha det roligt :)
Det var lite små dött men det var najjs, jag hade vänner och jag slapp vara hemma så det blev lyckat :)

Idag ska jag iväg till väsby och köpa ett data fodral till min nya dator och så ska jag träffa nicolina och daniel.
Daniel vet ni vem det är :)

Men nicolina har jag inte träffat på 2 år! Det ärs jukt.
Förut släppte vi aldrig taget om varandra, vi gjorde allt ihop, vi var systrar. men sen flyttade jag och sen dess pratade vi inte mer...

Men nu så ska vi ta igen den tiden och faktiskt ha kul igen, och vet du vad det bästa med dagen är?

SOLEN SKINER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0