jätte kul verkligen!

snacka om att ljuga!!

det ska inte alls blir kul
Imorgon ska jag till Berga igen och ja, så kul att jobba med ett traiskt knä.

Jag hade nå grymt ont igår
men nyss så skulle jag jaga katten hos mamma men då råkar jag vrida knät
Jag la mig ner i soffan och lät tårarna rinna, smärtan är obeskrivlig.

nånting måste vara trasigt.
Så imorgon ringer mamma doktorn och jag hoppas dom tar mig på allvar och skickar mig till rönken annars kommer jag bli förbannad.

Sen ska jag fråga pappa om han kan hjälpa mig dela ut tidningrna för de kommer inte vara kul att springa i trappor när jag känner tårarna komma när jag både böjer och sträcker ut knät.

fy fan säger jag bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0