Kvällsfika!

Nu så har precis Theres, Dave och Sofia gått hem efter att ha varit hos oss och fikat med kakor och öl.

Super mysigt.

Efter en timme så slang de ut några Engelska ord ur min mun och Dave börja fråga mig vad jag gillar med England och så klart så är Richard hammond mitt svar, och vad får jag höra då?
Jo, Dave har träffat dem! Dave har varit i Top Gear studion och träffat Jeremy, James och Richard.
Jag kunde inte göra nå annat än att gapa, fy fan vad avensjuk jag är!!

Jag vill också!
Richard Hammond är verkligen min största Idol och Förebild! Det finns ingen bättre än han!
Gah, jag vet vad jag kommer drömma om i natt i alla fall!
Att jag var där och inte Dave ;)

Fick också höra att ett band jag gillar, McFly, har ett annat namn från Dave, nämligen McFuckers.
Menmen det är inte lika viktigt så, Nevermind! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0