Farmer! ?



Jag har länge velat bli bonde!

Det är faktiskt sant!

Det verkar så mysigt att ha en stor villa, gigantisk tomt med åker och gräs som man kan odla eget på och ha barn och hundar som springer runt.
Kanske föda upp hästar.
Ha kycklingar och massor av katter.

Och de viktigaste med det hela är att jag kan bygga mitt egna garage så mina bilar får plats ;)

Nej men ärligt låter de inte lite mysigt?

Det är i alla fall mitt mål i livet, få en underbar familj och bo på en bondgård ute på landet :)


Kommentarer
Postat av: Me...

Köra runt på en fyrhjuling innan man fått körkort är ju deffinitivt en hit och som är lite svårt att göra i stan... Och åker gräsklippare funkar ju även fint dem med även om det inte går lika fort :P

2010-04-20 @ 21:54:40
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0