3 prov...

...på samma dag!

Det suger som fan, men men jag klarade det :)

På morgonen så hade vi ju engelska nationella, det gick ganska bra, men det var den tråkigaste jävla uppgiften jag varit med om! Skriva ett brev om varför du ska få en lägenhet och varför vi ville åka till scotland.
Boring!

Sen hade jag webbdesign prov, gick inte så bra som jag hade hoppats, men jag tror jag klarade de i alla fall.

Sen efter skoltid så hade jag prov om ekologi.
Svårt enligt mig, men svarade på alla utom två så de borde ha gått bra :)

Annars i dag så har vi tvätt stugan,

Jag är super hungrig och ska bannemig göra en skink macka nu och kolla på A walk to remember,
Helt jävla underbar film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0