Uppdatering

I söndags så blev jag singel igen.
Vilket ä ganska skönt,
Jag kan kolla in vilka jag vill utan att känna min skuld skrika.

I Tisdags åkte jag till mormor o morfar, för att lämna deras låda.
Då gick vi till obs och där jag skulle få sudd och hårsnoddar ^^
Sudd hade dom inte, men jag fick en penvässare, hårsnoddar och ansikts kräm.
Fick ett sudd av mormor sen som hittade i en låda och fick Dvd - Rw Skivor av dom så nu kan jag kolla på mina fina filmer på stora Tv:n :D
Stort tack till Mormor och Morfar. Älskar er! <3

I dag så gick jag upp som vanligt, men kände att jag inte mådde så bra, men jag valde att åka till skolan endå.
Jag kom till skolan, öppnade mitt skåp, stängde det och sen åkte jag hem igen.
Mitt huvud kändes som en atombomb som bara väntade på att explodera!

Men imorgon då ska jag till skolan för då ska vi ha skolfotografering.
Vilket betyder att snart så har man skolkatalogen med alla namn så man kan hitta folk på facebook.

Är det bara jag som får julkännsla när man får sina foton i brevlådan?
Jag brukar ge sånt i julklapp så jag får den julkännslan, redan när vi tar korten :)

Så snart är det jul och efter jul så är det min underbara födelsedag :D 12 Januari människor då blir jag hela 17 år ^^ Jag börjar bli gammal xD

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha xD.. Jag håller med du är ju sååå gammal bara för att du snart är 17... xD... <3

2009-10-08 @ 12:10:47
Postat av: Me... :P

Var jag som kommenterade nyss... men glömde skriva namn xD...

2009-10-08 @ 12:11:50
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0