Träningen börjar nu!

Idag så börjar Stora feta Carro att träna, för hon ska bli snygg och sexig^^

Nej men på allvar nu, jag har börjat träna igen för jag har nästan gått upp de Kg som jag gick ner förut med min hårda träning.

Mitt schema är ungefär som förut:

30 situps
30 armhävningar
30 rygglyft
30 ner och upp i 90*

Detta ska jag göra åtminstånde 3-4 gånger i veckan och sen får det ju så klart vara mer än 30 :p

Önska mej lycka till för jag ska gå ner ganska mycket, för enligt uträkning så ska jag väga 65 kg och då behöver jag sårligt nog gå ner hela 8 Kg. Så det är mitt mål.

Mitt stora mål är att gå från storlek 40 till 38 i allting för nu kan jag bara ha 38 i en del saker, sen ska jag ha M i tröjor och inte L som nu.

Jahapp ni får säga vad ni vill om hur jag ser ut, men det är detta jag vill så bättre om ni stöttar mig istället ^^

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0