Du är saknad <3

Idag i skolan var det hel konstig dag, inge kul alls.

Morgonen började med en Grafisk kommunikation lektion då jag typ inte fick nått gjort, det enda jag gjorde var att lyssna på Wake Up Call med Kajsa.

Efter det så hade vi skolfoto, vilket var lite kul då jag aldrig skrattat så mycket under en fotografering. En i min klass som stod framför mig vände sej om när vi skulle ta bilden och puttade då ner mej från bänken xD

Sist så hade vi Fotolektion och jag börjar tro att min foto lärare inte gillar mej. Hon är alltid på mej och säger att jag gör fel. och sen så visar hon inte hur jag ska fixa mina fel -.-
Nej jag gillar henne inte!

Anedningen till rubriken, den är löjlig.
Söta krock-Killen var inte i skolan idag vad jag såg, och det är det som är tråkigt :/ hoppas han är där i morgon så jag får mitt ögon godis ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0