Pissed off!

Jag måste bara berätta att det är inte kul att göra mej arg eller vara mej när jag är arg xD

en människa säger vi, så jag inte hänger ut någon. Det första han gör på morgonen är att byter säng från sin egna till pappas, sen sover han där.
Han sätter larm på högsta volym klockan tolv. Sen så ringer det i 3 timmar innan han vaknar och går upp.

jag som var hemma och var sjuk idag jag upp för att stänga dörren till sovrummet men mitt tolamod flög och jag slog sönder en glas skiva som jag fick av pappa som anslagstavla!
Min hand är lite trasig, men inga djupa sår. Det svider mest bara!

Men Men Carroline lyckas med allt som jag brukar säga, !

Och då menar jag att Jag lyckas med allt klumpigt och dåligt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0