Mind your own fucking buissnes!

Har du någonsin varit med om att du känner en blick bränna in i nacken på dig?

Detta hände mig i morse,
Jag satt fridfullt på tåget och kollade ut genom fönstret när jag fick den där läskiga kännslan att någon sitter och stirrar på mig.
Jag vänder då på mig och ser två tjejer titta rakt på mig, (det var en vägg bakom mig, så fanns bara mig som de kunde titta på) Jag som har svårt med ögonkontakt kollar bort, men när jag några sekunder senare kollar på dem igen så tittar de på mig och sen på varandra och fnissar och pratar och sen skrattar det igen.

Är det bara jag som tycker sånt är så himmla tråkigt ochg oförskämt, Det är fan taskigt att göra nå sånt!

Jag hatar i alla fall när folk måste snacka skit om andra, såra andra, för att de tror att de mår så mycket bättre då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0