Hahah despirat snubbe xD

Idag när jag satt på upptåget på väg hem från skolan, så hoppade det på en kille i kanske 20 års åldern och satte sig breve mig, efter ett tag när vi var på väg in på stationen i Uppsala så visade han mig ett sms som han hade skrivit som det stog ungefär så här på: " Grymt söt du är, är du singel? Svara inte rakt ut, utan skriv på din mobil istället" 
Jag skrattade lite innombords och tänkte att han fan måste vara despirat, men svarade att jag var singel och måste vara det för att jag inte kan ta hand om mig själv och blabla bla, sen reste jag mig upp för att jag skulle av. När jag väl står vid dörren så kommer han efter och frågar om han kan få mitt nummer, nej säger jag för att han inte direkt var nå söt :p
Aja en skum liten kul sak som hände i alla fall :p

Kommentarer
Postat av: Me...

Haha desperat...

2009-05-18 @ 18:39:11
URL: http://feykir.blogg.se/
Postat av: Häna Banäna

Hahahaha kuuul kille xD

Fan va synd att han inte var söt...

2009-05-20 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0