Julafton hos mormor och morfar!

Igår var det julafton 

Då åkte jag mamma och Syster till mormor och morfar.
Vi åt massa god mat, godis och glass.
Men det bästa med kvällen var ju så klart att öppna julklappar (A)

Jag fick allt tror jag av det jag önskade mig:
Skolsaker(block, pennor, gem, sudd, postit-lappar, sax, tejp)
Strumpor
Badlakan
Kökshanduk
grytlappar
Muffinsformar
annsiktis-skrubb
Foundation
Halsband
Örhängen
Datamus
Toaster
Skrivbordsstol
Plattång
Väska

Mixer sätt från tv-shop

Jag tror det var allt, men snart ska jag iväg till farmor och äta gott där, och sen ska jag hem för att få julklappar av pappa :p

Det jag gav bort i år var i alla fall:
Syster: en duk och sparbössa
Mamma: Barcelona kudde
Mormor och morfar: en ljusstake för värme ljus
Kenneth: Kalsonger med sexställningar och badskum
Pappa: En mini Massage
Eva: Två svarta vinglas
Sofia:
Godis och en tomte

Jag hoppas alla blev lika nöjda och glada som jag ^^ :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0