JAG VILL HÄR IFRÅN, NU!!!

Jag vill åka nu, jag skiter i hur jag ser ut, eller om jag har packat allt. Bara jag får komma här ifrån!!

Första dagen av lovet och jag får inte ens sova till nio innan "någon" idiot börjar rycka i en dörr som han vill in genom, peta med gerejer för att försöka få upp låset! Jag fattar inte, - är det så svårt att förstå att dörren faktiskt är låst av en anledning!

Gah jag håller på att dampa sönder, jag är hungrig men ska vänta med mat så jag får de på statiol i täby i stället, en varmkorv med räksallad!

Sen åka här ifrån, bort i från Åkersberga och Alla problem, men de som jag är ledsen för är att på julaftons kväll så måste jag tillbaka hit, till the Madhouse, ändå....:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0