8:e December

Bara 16 dagar kvar till jul.
jag är hemma och är sjuk,.
Har slem i halsen, huvudvärk och skit ont i kroppen.
Men det går väl över snart hoppas jag!

Idag ska jag duscha snart,
Sen ska jag läsa klart häftet som jag har om 14 år tillsalu så jag kommer någonvart med den uppsatsen.
Sen ska jag skriva om mina bilder till fotolektionen.
Annars så ska jag typ hitta på nå som jag kan doodla och bara at det lungt!

I morgon måste jag vara pigg och kry för då är det sista övningen till att sjunga lucia!
Är jätte nervös, då våran inspelning låter så himmla fejkad. Så jag ser framför mig hur alla skrattar.
Menmen om man vill ha bra betyg måste man kämpa och offra sig ;)
One for the team! <3

Puss och Kram ♥ Carro

Kommentarer
Postat av: JenU♥

Hoppas att du snart blir bättre =)

2009-12-08 @ 11:46:20
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0