2:a December

Jag hatar verkligen att äta ut chokladkalendern och bara ser hur det bli förre oöppnade luckor -.-

Menmen skit samma.

Bandit står och spelar och de spelar Offspring med en låt som är med i en film vid namn Idle Hands, låten äger filmen är cool xD

Aja idag ska jag ha estetisk på morgonen och musik gruppen ska till täby park hotel och repa lucia tåget.
Sen har jag engelska där jag ska lämna in en ordlista från Twilight boken.
Och sist har jag svenska där det är boksamtal på Jonas Gardells bok en komikers uppväxt.
Inte den roligaste dagen, men musik ska bli najjs :D

Nej nu måste jag gå up ur sängen och vakna, jag ligger fortfarande ner :p
Men nu är det dags att ändra på det!

Puss och Kram  ♥ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0