10:e Decdember

det finns inge jobbigare än att vakna när du har drömt att du försov dig.
Dett hände mig i morse och jag flög upp och strässade en massa i typ fem minuter, sen såg jag klockan och att jag inte alls har försovit mig, och det ledde till att, Här är jag!

Haha! :)

Idag så är det lång dag i skolan, jag har fotoläxa som jag ska göra på datalektionen idag.
Sen ska vi typ ha, foto genomgång om ljus och shit!
Matte vet jag inte vad vi ska jag göra på då vi inte har nå mer prov eller genomgångar :s
Aja det märker vi ;)

Snart ringer min andra klocka för att jag ska börja göra mig i ordning, Dock är redan halva håret plattat ;)
Så kan ta det lugnt :P

Men ska ändå fortsätta nu :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0