Från ena saken till den andra

Idag var vi på gymnasie mässan, linn och jag kollade inte så mcket på gymnaserna utan mest på killar och tjejer :p

Jag blev helt Wow kär i en skit het snubbe i rullstol O.o
Han var blond med klarblå ögon, och det ända jag fick fram i typ en halv timme var, Wow, wow och WOW!

Och nu till en helt annan sak, inte alls lika rolig.

Pappa kommer inte hem idag, har kommer hem på lördag! Va fan jag saknar han som fan kan inte han bara komma hem nån gång :(


Juste en annan rolig sak, helt underbar, men nervöst som fan är att mamma nu har bokat tid på fredag den 21 kl 16:00 för mej för jag ska pierca min nacke då :D:D:D:D
Linn ska följa med och hålla mej i handen <3

Kommentarer
Postat av: Blue

Best of luck!

2008-11-15 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0