Bisexull

Som många av er kankse vet så är jag bisexuell

Jag kan berätta att det inte är det lättaste att gå ut som det

Men iaf så sa jag det till mamma pappa och syrran för ett tag sen ett år ett och ett halft eller nå sånt
Mamma blev chockad och gillade det inte
Pappa blev oxå chockad och tyckte det var okej, men inte det bästa
Syrran kommr jag inte ihåg hur hon reagerade

Men iaf så i gamleby så sa jag att jag var kär i en tjej och att jag skulle träffa henne när vi kom hem och det blöev en stor grej alla tyckte det var coolt och så vidare dom frågade ut mej om allt och massa saker, och jag kännde att det kändes skit bra att kunna prata om det utan att skrika.

Men nu vill jag kunna prata helt fritt om det, har själv lite problem att snacka om det, kan inte snacka om det hur som hälst vet inte varför men, hjälp mej om ni vill =)

Aja ville bara skriva lite, sitter och kollar på Simple plan Live dvd
Och väntar på att My ska må bättre så hon och jag kan göra nå
Älskar henne som fan <3<3

//Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0