Va hos mamma idag !! <3

på dagen:

Idag va jag hos mamma i uppsala, det var skit kul faktist.

Vi åt kladdkaka pratade lite och bara hade det anmält trevligt.

Sen när vi skulle åka hem kom ångensten,
Jag var där med min syster och mamma som älskar mej och som jag älskar mer, sen att bara sätta sej i bilen och åka där ifrån...

Det kändes liksom som om du bara blev bort dragen ur din dröm, som nu faktist var verkligehet.

När jag satt i bilen så kände jag mej så fruktansvärt borta, och bara förtvlivlad, kändes som om jag hade blivit kidnappad från det lyckliga livet.


på kvällen:

vi kom hem vid typ 20:30 då drog jag direkt till Danne, vi gick ett var i rotan och bara snackade skit som vi alltid gör.

Sen ringde Sammy och då drog vi till han för att ta till baka Dannes bakhjul.

Sen när klockan var 21:30 så frågade vi hur tågen gick och Sammy sa att det var lugnt tågen går 37 och 52, sen när vi kom till stationen så gick det bara 37 men de var försenat till 44 så vi han en då, men inget tack till Sammy :p


Anmält:

Dagen har ju då varit riktigt bra,

nu sitter jag och äter popcorn, men ska snart dra in i duschen, sen får vi se när man säger godnatt :D

I morgon så vill Danne att jag ska förlja med han och Grabbarna till södra och cykla, men vet inte om jag pallar de,

Men vi får se

Ha det bra gott folk :P

Love yah

//Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0