Den underbara stunden :) (A)

Ja, denna stund var ett tag sen, men jag kom bara att tänka på den, tänker på den ganska ofta kankse låter skit löjlig enligt er men den var helt underbar.

Jag och en kompis och hans kompis, var ute.
Han ville ha tuggummi så jag tog upp ett och räckte fram handen och precis när han rörde min han och jag hans så kollade han inte vad han höll på med utan han kollade direkt på mej och jag kollade direkt på han båda log ett varsit blygt leende och så bröt vi kontakten.

Jag saknar han som fan nu, önskar jag bara kunde säga vad jag tycker och tänker men då kommer min kompis att typ bli skit sur och jag skulle inte kunna göra det mot han, men jag menar jag tror jag verkligen gillar denna kille, Jaja jag vet att dom som känner mej kommer kalla mej värsta playern nu men jag menar 'Grabben' har jag ju inte ens snackat med så jag försöker och glömma han.

Satt igår och tänkte på han, Bubblegum boy, Och sen efter ett tag satt jag helt chockad, för det slog mej att jag verkligen gillar han. mitt hjärta slår snabbare varje gång jag tänker på han, varje gång min polare snackar om honom så typ ler jag och rodnar, han är så söt och hans leende är det finaste jag sätt.

Han är så rolig och varje gån g han ler eller skrattar så kollar han på mej, rakt in i ögonen, och jag nästan smälter

Polarna, jag vet att du kommer att hata mej men jag äslakr din kompis.. (A) <3

//Carro

Kommentarer
Postat av: nicolina

SAMMY ELLER VA HAN HETTE VA ;)?

2008-03-17 @ 14:05:23
URL: http://nicolinanordstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0