Uttråkad + Storm = Golf?

Ehm ja,

valla har nu vaknat och är uttråkade och vad kommer då min 'smarta' pappa med för förslag Jo vi spelar mini golf :D:D

Eller inte, jag gick ut på balkongen och det är fan storm ute, det är som att spela betminton vid stora fläcktar xD

Men men han ger sej inte han vill verkligen spela minigolf och så får det bli, jag ska ha med mej kameran om vi åker och då ska ni få se hur jag suger på minigolf XD

men en kul sak är att jag fick mitt game boy sålt för 1200 kr vilket är ett skit bra klipp för mej, jag kommer få 2'200 kr att shoppa kläder skor och allt roligt för nästa vecka, så jävla kul :D

Aja ha det bra och blås inte bort ;)

Kommentarer
Postat av: :S

vem köper en gameboy för 1200 kr ?!

2008-06-22 @ 18:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0