Steve "Krokodiljägarn" Irwin

Steve Irvin!
Jag kom och tänka på han för att jag nyss såg en film som jag sätt tre gånger innan där han är med.
När jag var mindre kollade jag alltid på hans natur pogram, jag bara älskade han, när jag fick reda på att han dött satt jag faktist i tårar, jag var helt krossad, fy fan asså.

Jag har kollat på hans pogram i flera år  och jag älksade det, jag kommer ihåg att jag ville bli som han när jag blev stor, men sen för nästan två år sedan dog han 4 september 2006 det var hämskt, han gjorde en film till sin dotters klass och blev stucken av en rocka, han dog av 2 mm, 2mm åt höger och han hade överlevt, fy fan asså.

Detta skriver fakta siderna om hans död.

"Steve Irwin avled efter att han blev stucken av en spjutrocka den 4 september 2006 omkring klockan 11:00 (lokal tid). Vid olyckstillfället höll han på att göra en undervattensdokumentärfilm, Ocean's Deadliest. När han simmade över bottnen passerade han över en spjutrocka som av någon orsak aktiverade sin självförsvarsmekanism, en pisksnärtslikanade svans som är utrustad med en lång, dolkformad gifttagg. Irwin träffades i hjärttrakten av taggen där den bröts av. Han reagerade med att omedelbart dra ut den avbrutna taggen ur sitt bröst, men eftersom den hade stuckit hål på hans hjärta, avled han av skadan. Olyckan skedde i vattnen utanför Port Douglas, norr om Cairns, Australien. Han dödförklarades i en helikopter innan han kom fram till sjukhuset. Steve Irwin blev 44 år gammal. Hela olycksförloppet fastnade på film, men filmen beslagtogs av den australiensiska polisen."

Han var och är fortfarande den mest fantastiska människan från Australien som jag vet om, jag verkligen älskar han fortfarande <3
Han var modig, stark och rolig. Min dröm var att träffa han, men det enda jag kommer leva med nu är hans pogram klipp som visas i repris.

Fan.....!

R.I.P Stephen Robert Irwin


I truly love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0