Midsommar! Regn ?!

Det visar sej att det ska bli regn till midsommar :O

Fan jävla skit oxå !!!

Men men kan ju ha kul endå.

Eva tyckte jag skulle snakca med Kenny nyss (han va i telefonen) Men jag ville inte :P
Han kommer hem den 30 Juni men stannar baraTill helgen, men men han kommer ialla fall :)

Hoppas my kan komma hit snart och sova över, vill verkligen det <3

På tala om älskade My så snackade Eva just om att hon inte kommer överräns med tjejer och jag sa att jag inte gjorde det förut förr att dom fryste bort mej pga av nått jag är, gav henne massa ledtrådar på min läggning men hon verkar inte fatat :o

Aja men en vacker dag när my är här kanske hon fattar hoppas det, hon kanske fattar det när my är här :D

Om hon nu får komma hit ......

Aja saknar dej My och Kenny 3<3<<3 Bästa människorna som finns, nånsin <3

//Carro
 Min fawo skådis för er som vill veta :P
Edward Northon <3

Kommentarer
Postat av: 50% av mig

Wow… känns som jag bara måste lägga in en kommentar… hittade en länk till din blogg på en annan sida och skulle bara kolla in den lite men blev fast och har nu streckläst hela din blogg… tog lite tid men… mållös, letar efter ord

Känner igen mig i mycket av de du har skrivit… dock inte haft de i närheten av så jobbigt som du verkar ha haft det…

Du är verkligen duktig på att skriva, otroligt bra låt texter bland annat…

Ska fortsätta att läsa din blogg och hoppas du får de lättare än va du har haft det…

<3

2008-06-13 @ 21:25:48
URL: http://50procentavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0