Kan inte, Orkar inte, Vet inte ens om jag vill!?

Jag tror jag håller på att gå in i väggen!

Jag sa förut att jag ville hjälpa alla och få alla att må bra, så jag försöte med en tjej i skolan.
Jag ger henne tips om allting, för hennes tonårs nojja, som jag redan gått igenom.
Men jag får inge tillbaka, det enda jag får är ett surt osoicalt beteende och en massa "Sorry" :n

Jag orkar inte, jag har gjort så mycket men nu orkar jag inte längre, allt blev piss och nu mår jag skit istället.

ingen framgång, det märks inte ens att du försöker, så nu kan jag säga en sak

Jag ger upp!
Jag slutar att hjälpa till
Jag ska bli mitt ensamma egositiska jag igen

JAG GER UPP!!!

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0