Dagen idag, var en tråkig dag.

Nu har jag nyss vaknat, jobbigt värre då jag var ledig i dag, tänkte gå upp tidigt ändå för att fortfarande vänja mej vid skolan., men detta är väl ganska tidigt? 11:00.

Jag sitter nu och äter fil och flingor, gott är det J, Sweet home Alabama är i gång på mp3, en perfekt morgon.


Jag funderar på att sätta på en film, men vi har typ 600 stycken så jag vet inte riktigt vilken jag ska kolla på.

Kanske ska kolla på Batman filmen, eftersom vi troligen ska se den nya snart, kolla på den gamla så man kommer ihåg lite J

Så nu ska jag bara äta upp sen så sätts Batman på J, men vem vet jag kanske ändrar mej helt plötsligt, men jag skulle tro att jag inte orkar det.


Nu har jag försökt kolla på film, men gick inge bra, kollade på halva ghost rider, sen spelade jag lite poker och lyssnade på musik, sen blev det inge mer med det.



Nu har jag funderat lite och jag har faktiskt glömt My, jag menar hon dizzade mej och då glömde jag henne jätte enkelt, kunde hon inte gjort det från början så skulle jag ha sluppit mått dåligt, men nu är det över äntligen, hoppas jag.


Men jag vet inte om kärlek är så dumt ändå, jag menar jag är singel går i nian, och det enda jag vill är att ha någon att prata med, allt mellan himmel och jord, jag bryr mej inte om killen/tjejen är ful, bara den har ett sinne som orkar med prat och att lyssna. Men finns det verkligen en sån för mej?

Är det så som de säger, "Det finns en för alla, du hittar en förr eller senare"?

Jag tror inte på det, jag tycker det bara låter som skit snack, men jag överlever, sårligt nog.


Nej nu ska jag ladda ner musik, men jag vet inte vilka L Ska kolla lite youtube och leta och sen kolla på last.fm och se om de har nå bra musik J


Nu har jag rensat datorn på onödiga program och filer, och jag har inte kunnat vara inne på Internet på hela dagen, för det funkar inte.

Har ett nytt trådlöst nätverk som inte vill funka som det ska, håller på att testa olika saker nu för att få det och funka.


Pappa kommer inte hem fören vid 20:00 - 21:00 så jag vet inte hur jag ska klara mej, fan vad jobbigt allt är, och man märker på pappa att han hatar sitt jobb för hans ilska går ut över mej, och jag hatar verkligen det.


I morgon ska jag gå upp 6:00 för att följa med pappa och sen så ska ju jag på utvecklings samtal, nervös är jag, då den nya konstiga läraren är där, och jag är för blyg för att gå rakt på sak med nya människor, men jag hoppas att det går bra.


Ny bra musik har jag hittat och jag ska fixa en ny musik spelare till min blogg J vi får se vad det blir för musik, tog lite som Ingrid kom på att jag kunde ha, som tex. Papa Roach, Dead by april, Rise against elliot minor och in flames J



Nu kom det upp en skylt o matt internet funkar igen

Ha det bättre än jag
xXx
//Carry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0