Va ett tag sen sist :P

Tja alli hoppa :D <3

Det var ett tag sen sist nu, men nu är alla tillbaka igen :D

Ganka mycket har hänt om man säger så.
Min granne vet nu om att jag är kär i hans kompis, jag trodde att han skulle stöta mej då eftersom vi är som bröder, men chi fick jag. det enda han hade att säga va "Sammy, vet att jag också är kär i han"
jag vet inte vad jag ska säga eller göra längre, Jag vågar inte prata med han om det för sist jag började på det spåret så sa han bara, "Meh sammy är min för du känner han inte!" Jag orkar inte med sånt snack,
Sen sist när han och jag bråkade så blev han helt 'piss off' så jag kommer aldrig våga säga nå mer nu....
Hjälp mej med en lösning?

Annars så är det typ allt så jag tar tillbaka att det var mycket som hade hänt xD

Idag, nu, sitter jag i alla fall i skolan och väntar på att den ska börjar, Kunskapsskola :D
allt händer typ idag, direkt på morgonen har jag Ph samtal, sen vid 11 har jag tid med kuratorn, sen 11:45 så ska jag ha engelska prov sen så gå jag hem för att jag ska till tandläkarn, och förmodligen få en skena som man har när man sover.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, har inte så mycket att säga direkt,

Juste mina idéer för låt texter har typ tagit slut så skriv en komentar om du vet vad du vill att jag ska skriva om
Juste i sommar så ska typ Sammy och Danne åka till åre och Danne säger att han vill att jag ska följa med, men jag vet inte om jag orkar det, ska kanske spara mina pengar till i Augusti, då vi, Mamma min syrra och jag åker till Egypten, Så jag kan shoppa massa kläder och skrot där istället, som tex så ska jag leta efter Fox tröja och Keps =)
Sen ska jag även köpa en töjstav till mitt öra och så en mamma piercing smycken :D


Det var allt för mej men vi ses typ ikväll för att se hur det gick med tandläkarn Hahah jag kommer dö för jag hartar dom, såg fan skräck filmen The dentist när jag var åtta bast xD

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0