Orkar inte :'(

Nyss så satt jag och snackade med mormor o morfar o mamma för att dom bad mej göra det och jag fick höra hur dum pappa var och bla bla bla.

Sen fick jag höra från mamma att om inte pappa hittar nån stans att bo snart så får jag lov att bo hos henne :O och byta skola.

Jag sa att jag inte tänkte göra det pga kompisar och My då kommer morfar in och säger att man alltid kan få nya kompisar!! :O

Han måste skojja jag har bytt skola 7 gånger tror jag att det är av dom 7 gångerna har jag aldrig haft så bra kompisar som jag nu har i sthlm området och nu vill dom att jag bara ska dra där ifrån :@ ALDRIG I LIVET!!!

'Jag orkar inte höra allt gnäll och tjat nu inte mera, en enda possetiv sak sa dom att jag kan bo hos mormor o morfar till sommarlovet sen måste jag flytta och om Soc inte har fixat en fosterfamilj eller om pappa inte hittat en lägenhet så måsta jag flytta till mamma

Jag vill inte flytta dit, det har inget med mamma att göra det e bara att jag vill inet komma från alla underbara kompisar. <3<3

När vi satt där och pratade och morfar sa så om kompisar så kom tårarna och mamma kom och satte sej brediv mej och ville krama mej och det enda jag sa var " NEJ!" och försökte ta mej bort hon sa att hon älskade mej och det enda som ploppade up pi mitt huvud var reaktionen om My, det krossade mej totalt!!

Just nu har jag baar lust att sätta mej och gråta tills vättskan i min kropp tar slut och jag torkar ut...

Nyss kom mamma in i mitt rum (Jag lyckades rymma från samtalet med tårar i hela annsiktet)
Hon skulle hämta lite saker och hon sa nå om att jag visste... Men jag sa bara "Nej inte nu" Men hon fortsatte då skrek jag "Jag orjkar inte UT!" och stängde dörren på henne

Jag fattar inte och jag vet inte om jag vill veta slutet på detta, jag ser framför mej varje natt hur jag kysser My hur mamma ser det dampar och hur jag den natten tar livet av mej,

Jag orkar inte mera nu efter allt detta om det inte blir bättre snart om inet soc eller pappa fixar nå snart så kommer inte jag finnas kvar....!

//Carro

Kommentarer
Postat av: Johanna

du får inte byta skola! nej aldrig i livet!

2008-04-28 @ 13:53:49
URL: http://johannsen.blogg,se
Postat av: RaggarDanne

lol -.-' Palla va din morfar, får dra ihop ett gäng å dra en påse över huvet på han e sen e det bara å puckla på fan sakapet... Delvis för min kedja, å sen för att han e puckad!

2008-04-28 @ 15:02:30
URL: http://raggardanne.blogg.se
Postat av: ellen

du ska fanemej inte byta skola!

2008-05-03 @ 02:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0