Hej =)<3

Det har inte hänt så mycket så jag ve inet vad jag ska blogga om ^o)

Aja, Kuratorn är ju inte här i skolan så jag har inet pratat nå med henne, hon kommer typ tillbaka i morgon, men då är jag och alla andra åtter på nå museeum typ armé tror jag det var.

Sen juste jag har klippt mej :D
Är kanske inet det allra snyggaste på mej, men det är snyggt om det var på nån annan :D
Men jag behövde klippa bort allt slitet och ni som känner mej förstår nog att det är kort då :/

Men men,
Jag Och Danne träffade en gamal komis för ett tag sen,
Och nu för typ två dagar sen så sa han att han inet kände igen mej för att jag var "riktigt fräsch" Aja, nu vill han ialla fall träffa mej, men jag vet inet om jag vågar för jag är så jävla blyg, men vi får se :)

Vad mer har hänt....hmm...
Jo pappa ringde mej igen sen och han fick fram en liten kännsla och för mej så räckte det, han sa typ nå liknande som" Lägenheten är förmodligen våran i slutet av denna månad, och du får gärna flytta dit, men valet är ju ditt"
Duger för mej så första veckan i maj me lite tur så flyttar jag till typ, öööh, faruängen eller nå vet inte vad det heter men nån stans ute vid Globen :D

Sen så nåra kanske har märkt funkar inte mitt internet hemma så jag använder skolans, men i alla fall så ska jag förmodligen få en ny data i helgen och pappa orkar åka och hämta den :P, men han tror att han gör det :D
då blir det mer blogg av :D

Jaha, vad ska man skriva nu då,
Ja om dagen kanske xD
Idag så kommer hela min klass gå iväg på idrott vid tio då blir jag ensam, sen vid typ tolv kommer Elise han hade nå uppdrag att göra på morgonen, hemligt för all aoch för mej :s, men i alla fall sen vid typ 13 så går hon iväg oxå :O
men men Ingrid har förmodligen kommit tillbaka då :d <3

Hmmm, nej nu tog mina idéer slut :P
Har ingen aning om vad jag ska skriva,

Lite nyheter;
Är snart klar med en låt till, handlar om tonåren, folk kommer nog tycvka jag är korkad när dom läser den men det skiter jag i! ::P
Sen så ska jag förmoodligen börja jobbia lite hos Dannes mamma, tjäna lite pengar så jag kan shopa till resan på New Yorker, Min nya favvo affär, dra dit vet jag as bra ställe :D, billigt och snyggt <3

Nej det var nog allt får se vad som händer sen, med flytten data och allt vad det nu är.

;D

Love yah all <3

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0