Skakis

Nu är intervjuen klar, och jag skakar av adrenallid.
 
Men det gick bra, lite ostadig i rösten, men tydligen engelska. 
Jag svarade på frågorna så gott jag kunde men mesta dels så handlade det mest om information om vilka jobb jag helst ville ha, vilka tider jag var villig att jobba, om jag kunde jobba under julen och januari rean. Om jag hade synliga tatueringar eller piercings, vilket mina inte gjorde nått att jag hade. 
 
Nu är jag bara himmla glad att det är över och nu är det bara att vänta och se om jag kommer in :)
 
Hon skulle ge in annteckningarna till skolan nu på engång, så förhoppningsvis har jag svar denna vecka. och då hinner jag nog få svar från CSN också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0