Fotograf

Jag har tre dömmar i mitt liv:

Se min stora idol Jeremy Clarkson live
Flytta till England
Jobba som Fotograf
 
Jeremy fick jag se när jag vann biljetter till top gear live och england flytten är inte långt borta.
 
Igår bestämde jag och Bettan att jag får jobba som fotograf i tre dagar på ett 1700-tals bröllop!
Helt underbart mitt liv har fått en extrem vändning och jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle bli så här bra! 
Jag älskar verkligen mitt liv! <3
 
Nu har jag packat väskan för ikväll åker jag till Bettan för att åka tidigt imorgon bitti till motala där bröllopet ska vara, sen kommer vi hem till henne igen  på onsdag natt och hon skjussar hem mig på torsdagen.
 
Det kommer bli extremt roligt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0