Fifty Shades Of Grey

Jag har köpt den mest snabb sålda boken sen harry potter, boken som alla pratar om, Fifty Shades of Grey!
 
För ungefär en vecka sedan så fick jag äntligen reda på vad fifty shades of grey var för bok. Innan så hade jag sätt massa läsa den flera prata om den och nu är det en bok som många bloggar om. 
 
Läser man på baksidan så verkar det vara som vilken fiction thriller som helst, men sen börjar man titta lite djupare och då får man reda på vad boken egentligen är...
 
Twilight fanfiction i porr version! 
Det är precis vad det är tydligen, eller ja det är det jag ska ta redo på. 
Jag ska läsa boken och se om den verkligen är så grov som alla säger. 
 
Jag har läst två sidor och Ana har precis träffat den super snygga Grey....
 
Baksidans text:
"When literature student Anastasia Steele interviews successfull entrepreneur Christian Grey, she finds him very attractive and deeply intimidating. Convinced that their meeting wnt badly, she tries to put him out of her mind - until he tunrs up at the store where she works part-time, and invites her out.

Unwordly and innocent, Ana shocked to find she wants this man. And, when he warns her to keep her distance, it only makes her want him more.
 
But Grey is tormented by inner demons, and consumed by the need to control. As they embark on a passionet love affair, Ana discovers more abour her own desires, as well as the dark secrets Grey keeps hidden away from public view..."
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0