Snälla!

Kan alla bara sluta härmas?
Först var det underbara Top Gear UK som kom ut på typ 70-talet, men nu finns det i Australien, Tyskland USA och Idag så kom det till Sverige med tidningen!!

Kan dem inte ta med orginalet till Sverige i stället lite billigare, jag hatar när länder ska härmas!

Men det värsta av allt är ändå att premiären hålls just nu! Säg inte att det var det Jeremy snackade om när han sa att han skulle till Sverige i år?

Säg inte att han är här!!!
Är han här och jag missade han så kommer jag seriöst gråta!
Ingen kan riktigt förstå mig hur STOR dröm det är för mig att träffa han!!!!


Edit: Han var inte i Sverige, han är i Indien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0