Stor misstag?

Jag gjorde nyss slut med min första pojkvän på 2 år...
Jag börjar tro att de var ett stort misstag.
Visst jag gillade han, men jag vet inte om jag gillade han på de sättet.
Men sen var jag rädd för att vara med han själv och jag tror de är för att hans förflutna skrämmer mig.
Jag är 18 år och oskuld.
Jag känner inte att jag behöver eller vill ha sex, inte nu i alla fall
Så med hans bakgrund så blev de typ för stor press
Men nu när jag hör hur mycket han gillade mig hur galet kär han var, så börjar jag må dåligt
Kanske gjorde jag ett misstag när jag gjorde slut,
Kanske behöver ett förhållande med någon som är lika oerfaren som jag
Kasnke behöver jag mer tid med denna kille
Eller så är jag kanske bunden till att vara singel hela livet....

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 09:57:35
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0