Welcome, New Week

God morgon!

Jag fattar inte att jag är vaken.
Det tog mig ungefär 3 timmar att somna igår och nu är jag vaken igen

Jag har bara gäspat, hela tiden.
Jag vill inte, jag orkar inte, men jag måste går till jobbet idag.

Men jag har ändrat mitt schema,
Förut jobbade jag mellan 10 och 14
Nu jobbar jag mellan 9 och 13
fast i och för sig så åker jag ju till ett annat jobb efter det första
Lite jobbigt men det är pengar.
Efter sommaren så har jag köpt ny dator och ny mobil så dåkan jag börja spara på allvar till min flytt :D

Sen är det ju kort vecka denna vecka
På dagiset jobbar jag bara måndag - torsdag
och hos pappa jobbar jag bara måndag - onsdag

Nej nu ska jag nog kråla mig ur sängen *gäsp* om det går ;)



p.s
När jag kollar ut genom mitt fönster är himmlen helt vit, det ser nästan ut som att det snöar ute, eller att jag har kameran på svart/vit.
Blä vilket tråkigt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0