Skum dröm

Jag sa ju tidigare att jag drömde att jag försov mig.

Läskigt var det för jag vet inte varför jag försov mig i drömmen jag vet bara att jag blev sen till något väldigt viktigt.

När jag vaknade så lugnade jag mig och var glad att det bara var en dröm, men när jag kollar på klockan så har jag försovit mig 30 minuter på min första dag med jobbet.
På nått jävla vänster så hade jag tagit min mobil stängt av alarmet och laggt den under kudden, och allt detta i sömnen :o

Haha. Jag han iväg i alla fall och kom i tid till jobbet.
Resten av dagen spenderades på en buss med söta Eloise och resten av medarbeterna.
Vi åkte runt i hela roslagen i 12 timmar -.-
Inte kul att lyssna på microfon tanten men det var kul att lyssna på Eloise och titta på en sovande kille xD (han sov jätte roligt )







Ledsen för dem dåliga bilderna, men jag glömde min kamera.
Så dessa fick duga :)

Imorgon ska jag bara ta det lugnt och sola :D

Kommentarer
Postat av: Eloise

han såg brutalt rolig ut när han sov alltså haha !!!:D

2011-06-08 @ 01:00:12
URL: http://eloiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0